Pengedar Sah Shaklee kawasan Jasin / Durian Tunggal / Tangkak..
Pm / Wasup : 019-7407001
SID : 1177376
http://mommykinthehouse.blogspot.com/
Pengedar barangan Al-Haddah Marketing Sdn.Bhd.

Saturday 3 January 2015

Berputiknya Cinta..

Assalamualaikum dan Salam 1Malaysia..

Salam ceria kepada pembaca..hari ni aku nak cerita sikit tentang bagaimana berputiknya cinta ku..kepada siapa erk?? Jeng..jeng..jeng..

Sebenarnya aku bukan lah nak cerita tentang berputiknya cintaku pada En.K..hahaha..Ianya biarlah menjadi rahsia kami berdua..Berputiknya cinta aku ni adalah kepada produk SHAKLEE..Bagaimana aku boleh terbuka hati nak mencuba produk SHAKLEE yang kini menjadi sebahagiaan daripada keluarga ku di rumah..Heee...

Bermulalah alkisahnya..chewaahh..
Episod itu bermula pada awal tahun 2013 setelah aku mengalami miscarriage yang amat mendukacitakan aku dan suami..Selepas misscarriage tu sudah tentulah aku dan suami mengharapkan aku akan preggy semula as soon as possible walaupun doktor telah menasihatkan aku supaya berehat minimum selama 3 bulan. Selama 3 bulan itu juga la cik P jadi irregular akibat hormon yang tidak stabil. Jadi aku terfikir, bolehkah aku mengandung sedangkan cik P berterabur, tak tahu bila hari subur. Fikiran aku semakin bercelaru.

Fikiran berceleru memikirkan macam mana nak regularkan cik P yang dah tunggang langgang ni. Dengan bantuan pakcik google, aku pun terbacalah tentang satu produk ni. Setelah membaca dan terus membaca akhirnya berkenanlah dengan produk tersebut. Almaklumlah aku ni bukan orang yang senang nak cuba sesuatu produk yang aku tidak yakini keberkesanannya. Akhirnya aku decide nak cuba PRODUK KESUBURAN SHAKLEE..hii..tadaaa...



Bukan setakat set untuk aku aje,aku beli juga set untuk En.K..hihi..almaklumlah dah tak sbar nak menimang anak kedua..hihi..Nasib la En.K orang yang tak cerewet, katanya baik bagi aku baiklah bagi dia..Alhamdulillah usaha dipermudahkan.

So buat pertama kalinya aku telah mendapatkan supplement ni dari orang yang amat baik hati dan sangat supportive iaitu mama yati..(boleh visit http://www.azatyvitalove.com/ ). Inilah orang yang bertanggungjawab menjual produk pertama shaklee pada den..hihi

Alhamdulillah dua bulan selepas mengambil set kesuburan ni, cik P dah mula regular..Hati banyak senang. Kalau nak berTTC ni hati kene tenang dan senang, barulah mudah kan??hihi..

Keyakinan terhadap produk shaklee semakin bertambah hari demi hari. Kini aku menambah supplement aku dengan Vitamin B complex, vitamin C juga ESP. Alhamdulillah aku merasai nikmat sihat dengan izin Allah SWT.

Dalam pada sibuk dengan kehidupan baru bersama shaklee, akhirnya sesuatu yang ditunggu datang juga. Cik P tidak kunjung tiba..Takkan dah ada kot???baru je 4 bulan makan supplement..Itulah kata hatiku..tetapi itulah kebenarannya..Aku telah disahkan hamil 6 minggu. Syukur Alhamdulillah..atas usaha aku serta keizinan-Mu aku merasa nikmat mengandung sekali lagi.

Sejak itu keyakinan terhadap SHAKLEE semakin menebal serta aku telah jatuh cinta dengan kebaikan produknya. Apepun segala usaha yang kita lakukan, kita harus yakin dan bertawakal kepada-Nya. InsyaAllah semua berlaku dengan izin-Nya.

Begitulah sedikit sebanyak cerita yang nak aku kongsikan dalam entry ini..Next entry aku akan sharekan tentang KEBAIKAN SET KESUBURAN SHAKLEE yang aku pernah cuba..Sampai berjumpa lagi..daa...


No comments:

Post a Comment