Pengedar Sah Shaklee kawasan Jasin / Durian Tunggal / Tangkak..
Pm / Wasup : 019-7407001
SID : 1177376
http://mommykinthehouse.blogspot.com/
Pengedar barangan Al-Haddah Marketing Sdn.Bhd.

Sunday 4 January 2015

Pengedar Shaklee Jasin/Tangkak/Durian Tunggal.

Assalamualaikum...

Mencari pengedar Shaklee berdekatan dengan tempat tinggal anda??



Nama : Khariani binti Omar
Web site : mommykinthehouse.blogspot.com
Call/sms/whatapps: 019-7407001

Saya adalah pengedar sah SHAKLEE di jasin, tangkak dan durian tunggal. Jika berminat anda boleh terus menghubungi saya atau boleh membuat temujanji dan berjumpa di mana-mana. Tapi kene call awal ye boleh la saya arrangekan masa.

Ape yang best jika beli vitamin dengan saya:

1) Tiada caj penghantaran.
2) Boleh beli vitamin dengan harga ahli
3) Bersedia menjawab semua pertanyaan anda.
4) Tips eksklusif akan diberikan khas kepada pelanggan-pelanggan sahaja..

Anda berminat untuk menjadi ahli???

Daftar online dari saya. Hanya RM75 seumur hidup. Tak perlu renew every year..Sangat jimat dan berbaloi-baloi.

Kelebihan menjadi ahli:
1) Boleh membeli produk dengan harga ahli & mengumpul point dlm bentuk uv

2)  Jika rajin berkongsi kebaikan vitamin Shaklee, boleh meningkatkan uv tanpa ada downline.
 

3) Jika mencapai minimum 150 uv boleh menukarkan uv kepada cash.
 

4) Jika berminat untuk serius berbisnes, ada kelas khas disediakan.
 

5) Shaklee menawarkan 3C 
      * Cash,
      * Car (bonus kereta) 
      * Convention (local & international/Umrah yg ditaja sepenuhnya oleh Shaklee jika cukup syarat.)

Jika ada sebarang pertanyaan boleh terus menghubungi saya Khariani/Khai 019-7407001.

Amalkan gaya hidup sihat dengan vitamin SHAKLEE.. 


No comments:

Post a Comment