Pengedar Sah Shaklee kawasan Jasin / Durian Tunggal / Tangkak..
Pm / Wasup : 019-7407001
SID : 1177376
http://mommykinthehouse.blogspot.com/
Pengedar barangan Al-Haddah Marketing Sdn.Bhd.

Saturday 3 January 2015

SET KESUBURAN SHAKLEE

Salam ceria kepada semua...

Seperti yang dijanjikan entry kali ini aku nak sharekan tentang kebaikan SET KESUBURAN SHAKLEE yang aku pernah cuba selepas aku miscarriage awal januari 2013.

Set yang aku cuba adalah seperti ini:


Dalam gambar diatas, telah disertakan segala kebaikan produk tersebut dalam membantu kesuburan suami isteri. Consuming supplement ini adalah sebahagian usaha saya untuk mendapatkan zuriat. Kita harus yakin dengan apa yang kita usahakan serta harus memohon pada Allah swt kerana Dialah yang maha pemurah serta memberi apa yang dihajati oleh hamba-Nya.

Jika anda berminat dengan set kehamilan shaklee ini anda boleh menghubungi saya khai - 019 7407001..ataupun anda boleh baca entry saya Berputiknya cinta untuk mengetahui pengalaman saya bersama SET KESUBURAN SHAKLEE.. sampai bertemu lagi..Assalamaualaikum...

No comments:

Post a Comment