Pengedar Sah Shaklee kawasan Jasin / Durian Tunggal / Tangkak..
Pm / Wasup : 019-7407001
SID : 1177376
http://mommykinthehouse.blogspot.com/
Pengedar barangan Al-Haddah Marketing Sdn.Bhd.

Tuesday 23 December 2014

Mudahnya Membuat Kek...

Assalamualaikum...






Hahahaha...macam tak percaya je tgk gambar kat atas tu. Jangan tak percaya yer, itulah hasil air tangan aku..hikhik..marble chocolate-cheese cake..Haa..ada cheese lagi, berkrim..hihi

Ceritanya begini, orang macam aku yang tak reti baking cake ni telah bertemu dengan ramuan tepung kek yang sangatlah mudah disediakan. Bila dah cuba aku sendiri pun macam tak percaya kek aku dah siap..hahaha..boleh gitu??!!..

Bila kek dah siap org pertama yang nak cuba dah semestinya anak aku..Almaklumlah bila nmpak cheese. Memang faveret dia..hantu makan cheese..hihi..Kata hero kecik aku tu, "Mama, sedap la abang suka kek mama buat, macam kat kedai". Hihi..you see!!! Wah dengan bangganya aku pun jawab, "mestilah sedap sape yang buat"..hahaha..bangga diri sekejap..

Anyway aku nak cite sikit tentang tepung kek instant yang aku guna ni. Tepung kek ni sangatlah istimewa kerana home made tau. Disediakan oleh kawan aku sendiri iaitu kak norafidah melalui produknya mama "N" kitchen. Trademark nya Semudah A-B-C-D!! terbaiklah kak norafidah ni yang telah berjaya menghasilkan produknya sendiri..Mudah sangat-sangat even orang yang tak reti buat kek macam aku ni pun berjaya juga membuatnya..hikhik.

Kat sini aku share kan gambar tepung kek instant semudah A-B-C-D tu..hihi

                                           Tada...inilah dia..perasa red velvet kegemaranku..

                       Yang ni pula super moist chocolate cake powder..feveret hero kecikku..

Actually selain chocholate dan red velvet yang aku share kat atas tu, ada lagi 2 jenis tepung cake yang lain iaitu carrot cake and marble cake. Semestinya semudah A-B-C-D..hihi


Berminat?? Anda boleh pm/wasup ke:
Khai :019-7407001

Next entry, aku akan sharekan cara nak membuat kek marble-chocolate cheese ni yer..tata

TQ Allah..

No comments:

Post a Comment